- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 30 september 2014

Now what?

Jag vill skriva av mig. Jag vill skriva allt. Jag vill berätta hur jag känner, jag vill dela med mig. Men jag har inga ord. Jag har inga känslor jag direkt kan sätta fingret på.

Igår umgicks jag med en person som betyder väldigt mycket för mig, vi pratade i timmar och gick ut och åt middag. Det kändes så jävla bra, att bara prata i lugn och ro utan alla andra som annars alltid är runt om. Det kändes bra att få ge och få alla ord, att bara ta tag i de där tankarna och dra ut dem från hjärnan genom munnen. Jag mådde bra igår. Tack kära du.

I övrigt? Not so much. Idag har jag dock sluppit tänka så mycket. Jag jobbade 7-4 efter få timmar sömn, sen träffade jag Moa, åkte ner på international street market med mamma och köpte fudge av världens mysigaste britter, åkte hem och åt mat och godis tills jag mådde så illa att jag fick lov att bädda ner mig halvgråtandes pga illamående. That's pretty much it.

Otaggad på allt är jag också. Jag måste rycka upp mig, igen. Mitt lilla ljus slocknade och nu känns det mesta värdelöst. Men jag är nog bara bitter. Höstdeppig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar