- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 7 oktober 2014

Bildextra!

Återigen sitter jag här mitt i natten och skriver om ingenting. Jag älskar att skriva, det är bara synd att jag inte har någonting att skriva om.. Mitt liv kommer ju inte vara så fartfyllt och spännande den kommande tiden, inte för att det direkt varit det so far men det blir ännu mindre nu! Men fy satan så taggad jag är på att leva nyktert ett tag och upptäcka allt roligt man faktiskt kan göra utan att vara full! Jag hoppas att fler sedan följer vårat exempel och hänger med oss ut på en massa grejer, men människorna i den här staden har sedan länge visat att alkohol går före allt annat. Det har det visserligen gjort till och från för mig med, så om jag kan ändra på det lär andra också kunna göra det. 

Kameran har kommit och vi invigde den i fotostudion på Arenan! 

Hm, ja. Sätt fyra idioter i en fotostudio och resultatet blir allt annat än seriöst.. Underbara vänner, how I love you guys. 


Jag fick även chansen att fota Veronica och Yvonnes lilla ögonsten! 


I övrigt är jag lite konfunderad och besviken på en människa som uppenbarligen ljög för mig. Dock gör det ingenting eftersom jag inte vill ha något med denne att göra, men klart det alltid tar hårt när man upptäcker vilka lögner man utsatts för. Inte min förlust dock. 

Jag hostar fortfarande som en idiot och fick sjukanmäla mig idag med. Jag hoppas bara att vc hör av sig snart så jag iallafall kan få ett sjukintyg! 

Mina sömn- och matvanor blir inte bättre. Jag måste skärpa mig. Verkligen. Jag kan inte äta två mackor om dagen och sova 4h varje natt. Det funkar inte i längden. Jag kan inte vara såhär skakis hela dagarna. Och fan, jag måste minska på redbullen. Idag blev det 3st... 

Men äh, yolo osv. Eller, nej. 

Jag har feber, vet inte vad jag yrar om. Tja. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar