- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 2 oktober 2014

Nystart!

Freakin awesome! 
Nu har jag bestämt mig för vad jag ska göra för må bättre. Jag har gjort en deal med mig själv, jag ska sluta festa och slösa pengar på krogen och istället har jag köpt en kamera och två objektiv som min tid och mina pengar istället går till! Jag är så jävla lycklig. Så nästa vecka har jag både kamera och en ny bur till mina små hjärtan att roa mig med på min lediga tid! Jag tänker dessutom ligga tillgänglig för jobb varenda helg efter denna (är ju sjuk nu) så jag får in en maaaassaa pengar! Nu jävlar blir det ändringar på kärringen! Jag ska bli en ny bättre människa med smartareprioriteringar. Sjukt taggad, måste hålla det här nu! 

Nöjd med tillvaron trots att jag hostar och mår piss, woho! 

Hejdå

Host. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar