- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 6 oktober 2014

Suck..

Jag är så trött på den här hostan. Imorse vaknade jag av en av de värsta hostattacker jag varit med om. Jag hade träningsvärk i hela kroppen vilket gjorde att varje hostning orsakade en sån intensiv smärta att jag inte kunde få ut dem riktigt, vilket ledde till andnöd och panikkänslor utan dess like. Jag började gråta dels av panik och dels av smärta. Så nu hoppas jag att jag får tid på vårdcentralen så snabbt som möjligt så jag kan få någon hjälp för det här.
Imorgon ska jag iallafall jobba, även om jag varken vill, orkar eller borde. Det är bara fem timmar så det borde inte vara någon fara.

I övrigt är jag allmänt less och förkrossad. Dock har jag de finaste vännerna i världen att prata och bolla tankar med. De som ska ha störst tack just nu är Moa, Olov, Albert och Robin som alla sagt/skrivit så fina och stöttande grejer och fått mig att le trots att det mesta känns skit. ♥

Nu ska jag sova i 6-7h om jag lyckas somna. Det är längre än jag brukar sova innan jobb, men den senaste veckan har jag faktiskt sovit en hel del eftersom jag inte orkat annat. Jag hoppas även att de skickar min kamera imorgon så jag får den i veckan! Längtarrrr.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar