- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 1 oktober 2014

....

Min sjukdag har (förutom överdrivet många hostningar) bestått av seghäng med Moa, vegetarisk middag, en massa redbull och PH. Jag har även träffat bästa Micke en sväng!

Jag håller på att rasa ihop inombords av att någon som betyder otroligt mycket för mig mår så sjukt dåligt. Jag kan inte göra ett skit vilket gör att jag grips av panik och bryter ihop. Jag önskar att jag kunde trolla och göra så alla mina nära mår precis så bra de förtjänar, men jag kan inte det. Och det hatar jag.

Det mest positiva idag är att min lilla Ronja varit ute och myst med mig över en halvtimme och nästintill somnat i mitt knä. Det är såna otroliga framsteg eftersom hon aldrig är utanför buren då hon är livrädd för allt. Det har tagit 4 månader att få henne van med min närhet. Mollie och Ronja är verkligen som natt och dag på det sättet, Mollie älskar att vara ute medan Ronja verkligen inte gillar det. Dock är Mollie överenergisk och kan inte vara stilla när hon är ute medan Ronja är jättelugn och faktiskt myser. Mina små monster, mina apekatter. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar