- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 9 oktober 2014

The doctor will see you now

Såå. Idag har jag varit hos doktorn och fått svar på varför jag mår så dåligt. Jag tog snabbsänka som skulle vara på ungefär 5, den låg på 57. Jag har akut övre luftvägsinfektion, katarrala munslemhinnor och "vesikulärt andningsljud bilateralt" (vad det nu det innebär)
Imorgon får jag svar på exakt vad för infektion det är samt vilken behandling jag ska få. Doktorn bestämde att jag inte får jobba på minst en vecka till så imorgon ska jag lämna in sjukintyg.
Vad i hela friden ska jag göra i en vecka? Ååh vad tråkigt. Jag får passa på att använda kameran en massa helt enkelt, de dagar min feber inte ligger för högt så jag bara sover. Det är tur att jag har min mor som köper glass till mig iallafall, och det är väldigt tur att jag fått svar på vad som är fel!
Det enda som saknas är någon som håller om mig när jag ska sova och sjunger Soft kitty. Men det är något jag får klara mig utan yao.

Jag har min halloween-outfit bestämd nu! Jag vet bara inte vilket av mina alternativ till fest jag ska välja den helgen för jag tänker bara dra ut en av dagarna. Åh så taggad på att klä ut mig! Och på att fota en massa nice outfits!

Nej, jag har en massa SoA att kolla på den kommande veckan då jag inte haft tid/ork att kasta mig in i den nya säsongen än. Så jag har iallafall något att sysselsätta mig en av dehär kommande dagarna.. ja. Hm.

Nu ska jag sova en timme innan glassleveransen kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar